O ALICORNIO. AUDIO DA ENTREVISTA NO PROGRAMA “MILENIO”, DA RADIO GALEGA

ENTREVISTA A RAFAEL QUINTÍA NO PROGRAMA “MILENIO” DA RADIO GALEGA.
TEMA DA ENTREVISTA: O ALICORNIO E O SEU USO NA MEDICINA TRADICIONAL GALEGA
Programa emitido o día 29 de marzo ás 24h.

ESCOITA O AUDIO DIRECTAMENTE DENDE O BLOG OU DESCÁRGAO DENDE IVOOX:
http://www.ivoox.com/o-uso-do-alicornio-na-medicina-tradicional-galega_md_1144900_1.mp3″ Ir a descargar

Advertisements

4 Respostas

  1. Hola, boas tardes, en primer lugar disculpas por no escribir en gallego, idioma del blog y de mi tierra, pero las faltas de ortografías abundarían.

    En segundo lugar, este blog es una maravilla, he llegado a él de casualidad, buscando un listado de predrafitas en Galicia, una en concreto y me ha aparecido dicho blog de las primeras entradas en Google. He encontrado la piedra pero lo que no esperaba es encontrarme que había un libro sobre el cuerno del unicornio y su uso en Galicia. He escuchado la entrevista, también en mi familia desde hace unos 200 años hay un cuerno de unicornio, pasando de generación en generación como si fuese uno de los bienes principales de la casa. Grandes historias contaba mi abuelo de dicho cuerno y grandes recuerdos me ha traído escuchar esa entrevista.
    Compraré el libro.

    Un saludo y enhorabuena por el blog.

    • Manuela, moitas grazas polas túas palabras, alégrome moito de que che guste o blog e de que na túa familia tame´n teñades un máxico alicornio. Quizais algún día ata poda ver ese voso alicornio. Unha aperta.

  2. Bos días
    Creo que no habría ningún problema, incluso, a lo mejor, ya lo tienes catalogado. De todas maneras voy a abusar un poco y ponerme en contacto en el correo electrónico que aparece en el blog para contar su historia que curiosamente tiene alguna relación con la pedrafita que andaba buscando o al menos antes de llegar a mi familia “pasó” junto a ella.

    Una que es amante de las piedras y de encontrar relación entre unas cosas y otras aunque muchas veces en ellas sólo existan “mouras”.

    Como dice la frase que encabeza este blog :

    As terras pertencen ós seus donos.
    Pero a paisaxe só é de quen sabe apreciala

    • Estupendo Manuela, escríbeme ao email do blog e falamos en privado. Se che interesan as pedras acabo e publicar esta semana o meu último libro e vai sobre o uso simbólico do cuarzo na cultura galega. En canto a pedras, mouras e xeografías míticas entón poderiamos falar días porque esa é a miña debilidade. Apertas.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s

%d bloggers like this: